تنها خانم

اینجا می نویسم واسه دل خودم چون جای دیگه کسی شنوای حرفام نیست شاید اینجا هم کسی نباشه

تنها خانم

اینجا می نویسم واسه دل خودم چون جای دیگه کسی شنوای حرفام نیست شاید اینجا هم کسی نباشه

افکار درهم


سلام امشب چند تا مورد تو ذهنم هست که دوست دارم در موردش حرف بزنم البته یکطرفه می دونیدکه!!! راستی گفته بودم من سر رشته از اصول اولیه وبلاگ داری ندارم، ظاهراٌ قسمت نظرات وبلاگ  مشکل داره و امکان نظر  دادن نیست حالا چرا نمی دونم من که قسمت نظرات و فعال کردم. دیگه ببخشید دیگه، از همینجا از همه دوستان پرشماری که علاقمند به درج نظرات خودشون در وبلاگ اینجانب هستن پوزش می طلبم.. مخصوصاً از دوست ویژه وبلاگم.

تا حالا به دهن بینی فکر کردید وقتی قبلا یعنی خیلی قبلاً...این لغت و می شنیدم تو ذهنم فقط یه مشکل خانوادگی می اومد درک درستی ازش نداشتم ولی الان دیگه مطمئنم که درک عمیقی ازش دارم یعنی خیلی عمیق... به نظر من دهن بینی از کم عقلی نشات می گیره البته دهن بینی درجاتی داره درست مثل کم عقلی رابطشون هم کاملاً مستقیم...


فکر می کنید واسه هر کدوم از ما هر چند وقت یک بار اتفاق می افته که به گذشته فکر کنند و دلشون بخواد برگردن عقب و یه کاری و یه جور دیگه انجام بدن یا اصلاً انجام ندن یا انتخابشون و تغییر بدن؟! فکر می کنم این تعداد می تونه مشخص کننده میزان رضایت ما از زمان حال باشه و حتی از زمان آینده...


بابا اینجا کسی نیست که با رشته برق فقط در حد دکترا آشنایی داشته باشه و بتونه به سوال های من جواب بده و دعای خیررررررر من نثار جوونیش بشه...


راستی اون راهنمایی که کردید در باب بنگاه های زود بازده خیلی خوب بود، منتها دیگه منظورم انقدر زودبازده نبود....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد