تنها خانم

اینجا می نویسم واسه دل خودم چون جای دیگه کسی شنوای حرفام نیست شاید اینجا هم کسی نباشه

تنها خانم

اینجا می نویسم واسه دل خودم چون جای دیگه کسی شنوای حرفام نیست شاید اینجا هم کسی نباشه

اندر بیان اشتباهات من


چه حس بدی وقتی اشتباه می کنی و هیچ کس هم نیست تا کمک کنه یه جوری اشتباهتو رفع و رجوع کنی تازه نزدیکترین آدم بهت بیشتر هم گندشو در میاره! خلاصه اینکه کاش میشد صبرو تحملم بیشتر شه تا از این اشتباه ها نکنم. شدیداٌ اعتقاد دارم آدما تو زندگی چوب اشتباه های خودشونو می خورن تو هر موردی از کوچیک تا بزرگ البته اگه هیچ اعتقادی به شانس نداشته باشیم که من تقریباٌ ندارم! بدتر از اون اشتباه اینه که تا چند روز هم نمی تونی فکرای مرتبط با اون اشتباه و از سرت بریزی بیرون و مثل دور تسلسل همرو به هم ربط می دی و نمی تونی تمومش کنی یا فکر کنی بابا دیگه تموم شد هر گندی که زدی مثل آب ریختست دیگه نمی تونی جمعش کنی بهتر دیگه بهش فکر نکنی! تا حالا شنیدید که میگن ثروت پشت ثروت میره؟! فکر می کنم در مورد ناکامی هم این صدق می کنه یعنی ناکامی هم پشت ناکامی میره البته یعنی شما پشت هم اشتباه می کنی آخه زیادن آدمایی مثل من که از اشتباهاشون درس نمی گیرن البته من خیلی وقت ها سعیمو می کنم منتها موفقیت با من قهر کرده اخیراٌ و به این خاطر موفق نمیشم!

نظرات 2 + ارسال نظر
لطفعلی خان دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 11:24 ق.ظ

من هم زیاد اشتباه میکنم و اتفاقا نه درس میگرم و نه پشیمون میشم...آخه چرااااااااااا

سلام خوش به حالتون که پشیمون نمیشید منتها یکی از چیزهایی که باعث میشه ادم متوجه بشه اشتباه کرده همین پشیمونی بعدش یعنی اصلا هردوش باهم میان! شما چطور.... به نظرم همون پشیمون نشیم بهتر از این که مدام خودمونو قضاوت کنیم! بازم خوش به حالتون:چشمک

اقای نوستالژی دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 01:39 ب.ظ

بهتره انقدر در مورد اشتباهاتتون سختگیر نباشید. ادم به دنیا میاد که اشتباه کنه!
من شخصا اگر یکروز اشتباه نکنم خیلی فکرم مشغوله!

بله یادم نرفته تو یکی از نوشتهاتون گفته بودید خیلی حس خوبی که وقتی می آی خونه یکی هست که بهت می گه فدای سرت که فلان اشتباهو کردی! آخه اون یکی تو خونه من نیست و این میشه که سختگیر میشم! و اینجاست که آستینامو بالا می زنم و خودم رفع و رجوش می کنم آخه من استاد این کارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد