تنها خانم

اینجا می نویسم واسه دل خودم چون جای دیگه کسی شنوای حرفام نیست شاید اینجا هم کسی نباشه

تنها خانم

اینجا می نویسم واسه دل خودم چون جای دیگه کسی شنوای حرفام نیست شاید اینجا هم کسی نباشه

رهایی


بعضی آدمارو می بینی که به حالشون قبطه می خوری بهتر بگم به بی خیالیشون قبطه می خوری اینکه براشون مهم نیست دیگران یا حداقل اطرافیان چه قضاوتی در موردشون دارند راه خودشونو میرن و البته اتفاقا موفق تر هم هستن چون خودشونو درگیر حواشی نمی کنند، واقعا جالب و تا اندازه ای تحسین بر انگیز. البته کم هستند خانم هایی که این ظرفیت و دارند. دلم می سوزه واسه خانم ها حتی اگه خودشون هم نخوان باید وارد حواشی بشن اگه مثل بقیه نشی میگن زرنگ نیست سیاست نداره اگه هم مثل بقیه بشی حالت از خودت و رفتارت و افت شدید سطح شخصیتت بد میشه تازه اگه شانس بیاری و دم به دقیقه خانواده درجه یکت یعنی مامان بابات بهت  گیر ندن که چرا مثل بقیه نمی شی چرا نماز نمی خونی چرا روزه نمی گیری اینارو انجام بده اشکالی نداره اگه صبح که دیر وقت به خاطر شب بیداری و خوردن سحری از خواب پا شدی صورت نشسته زنگ بزنی یا بری دیدن رفیقت دوستت همسایت و شروع کنی از شوهرت مادرشوهرت کل خانواده شوهرت همسایت خلاصه هر کسی که دلت خواست بد بگی دوبهم زنی کنی قضاوت کنی. اینا نه تنها اشکالی نداره بلکه نشون دهنده مسلمون بودن و اجتماعی بودنت هم هست اینکه سرت تو لاک خودت باشه به جای اینکه مجبور شی آدمایی و ببینی و باهاشون رفت و آمد کنی که نه تنها هیچ وجه مشترکی باهاشون نداری بلکه  بعضی وقت ها چون طرف دوست داره پا بذاره روی دمت مجبوری دمشو بچینی، یعنی اجتماعی نبودن یعنی بی سیاست بودن چون به جایی که بجنگی می خوای میدونو خالی کنی و بعد یه لحظه پیش خودت فکر می کنی این همه رفتارهای فرسایشی واسه چی؟ خوب میشه با این آدم رفت و آمد نکرد به جای اینکه مرتب گارد بگیری که یه وقت تو کم کردن روی طرف عقب نیفتی.. ولی نه نمیشه این یعنی تو مشکل داری.. . واااای حالم از دنیای اکثر زنای  دورو برم بهم می خوره انقدر تو بدویت فکری موندن و درجا زدن که اصلا نمی دونن صلاحشون چیه. زنایی که پیدا شدن موهاشونو نگرفتن روزه و گناه می دونن ولی سقط بچه یی که هر چند ناخواسته به وجود آوردند گناه نمی دونن و میگن ما با خدا طی کردیم جرف زدیم!!!!!!

دلم می خواد مثل اونایی بشم که واسه خودشون زندگی می کنند نه واسه قضاوت مردم دلم خیلی می خواد....         

نظرات 3 + ارسال نظر
لطفعلی خان شنبه 15 آذر 1393 ساعت 12:40 ب.ظ

مردم اگه کسی رو قضاوت میکنن مشکل خودشونه و باید دست بردارن از این همه اطمینانی ک به افکارشون دارن،این مشکل خودشونه،اطراف من پر از این قشر افراد هست و موقعی ک میبینن قضاوتشون رو ک غیر مستقیم بهم میرسونن کوچکترین اهمیتی برام نداره دپرس میشن و میرن دنبال کارشون

اقای لطفعلی خان سلام
کارتون درست! نمی دونم کدوم بزرگی بود ولی یادم میاد که گفت هر بار که خودتونو قضاوت میکنید یه ضربه به خودتون میزنید البته خیلی با این حرف موافق نیستم ولی اینکه به قضاوت اکثر ادمای اطرافمون اهمیت ندیم نشون از اعتماد به نفس بالامون داره و این یکی از بهترین داشته های هر ادمی به نظر من!

زهرا سادات جمعه 20 تیر 1393 ساعت 04:52 ب.ظ

من که همه وجنات و حرکات زندگانیم روی حرف مردمه بابا. کاشکی میشد اینجوریا نباشه

سلام فقط شما نیستید خود من و خیلی ها یعنی خیلی بیشتر از خیلی ها داریم اینطوری زندگی می کنیم فکر می کنم یه راه چارش اینه که تا می تونیم خودمونو بالا بکشیم و قویتر کنیم داشتن حس اعتماد به نفس خیلی می تونه تو این مورد کمک کننده باشه.

آقای نوستالژی چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 02:17 ب.ظ

قالب جدید وبلاگتون مبارک... ممنون که در یکی از پستها یادی هم از من کردید... در مورد اینکه چرا قسمت نظرات بسته ست در وبلاگم توضیح دادم. به خاطر مزاحمتها و کامنتهایی که عده ای میگذارند و توضیحش طولانیه...

وبلاگتون رو میخونم و به یکی دو تا از دوستان هم توصیه کردم بخونن تا احساس نکنید هیچکس خواننده شما نیست و همچنان بنویسید.

مرسی قالب موندگاری نیست خیلی زود عوض میشه اگه خدا بخواد:) من مطالبتون و می خونم و قسمت توضیحتون و هم خوندم اتفاقا منم به چند نفر توصیه کردم نوشته هاتونو بخونن ولی نه به این دلیل که تعداد خوانندهاتون بیشتر بشه به این دلیل که ارزش خوندن و لذت بردن و داره! اصلا هم فکر نکنید این یه تعریف بود آقای نوستالژی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد