تنها خانم

اینجا می نویسم واسه دل خودم چون جای دیگه کسی شنوای حرفام نیست شاید اینجا هم کسی نباشه

تنها خانم

اینجا می نویسم واسه دل خودم چون جای دیگه کسی شنوای حرفام نیست شاید اینجا هم کسی نباشه

عنوانی به ذهنم نمیرسه چون خیلی خوابم میاد


سلام یعنی ایندفعه خیلی زود دوباره سلام داشتم فکر میکردم شاید یکی از دلایلی که دیر به دیر ( نمی دونم اصلا کلمه درستی یا فرهنگ لغتم خیلی قدیمی اینو گفتم یاد یه خاطره ای افتادم حالا بعدا تعریف می کنم) می نویسم منظورم نوشتن همین جملات قصاری که ملاحظه می کنید، یک بخش اعظمیش واسه کم سوادی یا بهتر بگم تنبلی مفرطم تو دانش آی تی (IT).  آخه یه نیم ساعتی طول میکشه تا بدونم کجا به کجاست مثلا.. ولش کن بازم دارم میرم تو حاشیه اصل متلب اینه که در حد خیلیییی خوابم می یاد اومدم لپ تاپ و خاموش کنم گفتم واسه آخرین بار میلمو چه کنم ببینم طرفی که قرار بود میل بزنه جواب داده یا نه بعدم اومدم به وبلاگ پر بار مون سری بزنم و برم که دیدم باز اون دوست پیغام داده، آقا و خانمی که شما باشی یه چند بار سر زدم به وبلاگ همین دوست محترم خجالت کشیدم به خدا مردم وبلاگ دارن مثل هلو بعد اونوقت هیچ راهی واسه نظر دادن نیست یعنی طرف لبریز لبریز... البته اگه چشمای من ندیده یا باز از کم سوادی دانش همونی که گفتم نباشه خلاصه خیلی کارش درست بعد من اینجا انتظار دارم ملت به آیه های یاس من نظر بدن. دم همتون گرم.. به خدا من با این ادبیات حرف نمی زنما نمی دونم چرا میام اینجا اینطوری میشم بهتر بگم خدا همه شما جوانان و در پناه خودش حفظ کنه. این بهتر شد نه؟. میدونید چیه رفقا دارم کم کم مطمئن میشم که اگه خوشبین باشی نمی گم دنیا به کامت میشه ولی اتفافای خوب بیشتری برات می افته هممون این حرفارو زیاد شنیدیم ولی تا وقتی بهش فکر نکنی درکش نمی کنی. شب بخیییییییییییییییر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد