تنها خانم

اینجا می نویسم واسه دل خودم چون جای دیگه کسی شنوای حرفام نیست شاید اینجا هم کسی نباشه

تنها خانم

اینجا می نویسم واسه دل خودم چون جای دیگه کسی شنوای حرفام نیست شاید اینجا هم کسی نباشه

انگیزه ای نو

سلااااااااااااااااااااااااااااام این سلام واسه اونایی که می خونن و نظر نمیدن. امروز بعد از مدت ها اومدم یه سری به وبلاگم بزنم بعد دیدم وای از گوشه کنار خونمم بیشتر خاک گرفته بعد همینطور بی حوصله نگاش کردم دیدم وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای یکی پیغام گذاشته ( خیلی ندید بدیدم نه؟؟؟؟؟؟) ذوق مرگ شدم دیدم یه دوستی (میگم دوست چون اصطلاح مودبانه تری واسه کسی گه نمی شناسم ولی بهش ارادت پیدا کردم پیدا نکردم) نوشته بابا انقدر غصه نخور این نیز بگذرد... حالا این پیغام مال همون آخرین باری بود که نوشتم. خلاصه این که الاااااااااااااان یهنی از شروع امسال حال و احوالم بهتر با اینکه الان دقیقا وسط یه مشکل بزرگم ( یهنی نه چندان بزرگ..ممم.. البته اگه بیشتر فکر کنم احتمالا اصلا بزرگ نیست) نسبت به سال قبل بهتر روحیم . و یه تصمیمی گرفتم از این به بعد می خوام بیشتر اینجا بنویسم تازه قول میدم دیگه اینهمه حرفام بوی غم نده(البته زیاد خودمم روش حساب نمی کنم شمام حساب نکنید.) 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد