تنها خانم

اینجا می نویسم واسه دل خودم چون جای دیگه کسی شنوای حرفام نیست شاید اینجا هم کسی نباشه

تنها خانم

اینجا می نویسم واسه دل خودم چون جای دیگه کسی شنوای حرفام نیست شاید اینجا هم کسی نباشه

به انتها رسیدم

خیلی وقت که احساس می کنم به انتهای زندگی مشترکم رسیدم البته از همون اواسط نامزدیم فهمیده  بودم انتخابم اشتباه بوده ولی مدارا کردنم هم خیلی وقت به انتها رسیده و امروز دیگه حس کردم همه چی تموم شده و اونم به اجبار داره زندگی می کنه حرفایی می زنه که شرمم می یاد به زبون بیارم شاید خیلی ها تو دعواهاشون از این حرفها به هم می زنند ولی به نظر من آدم وقتی به این حد می رسه که دیگه طرف مقابلش واسش ارزشی نداره کاش این اشتباه بزرگو تو زندگیم نمی کردم که الان وایستم جایی که نه راه پس دارم نه راه پیش...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد